№ уро-ку | Примітки | Тема уроку | Додатки |
Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека |
1. | | Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. | |
2. | | Інструктаж з БЖД. Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Резервне копіювання даних. Операції над архівами. | |
3. | | Інструктаж з БЖД. Практична робота 1. Архівування та розархівування даних. | |
4. | | Інструктаж з БЖД. Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних. | |
5. | | Інструктаж з БЖД. Захист даних. Шкідливі програми, їх типи, принципи дії і боротьба з ними. | |
6. | | Інструктаж з БЖД. Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. Захищені сайти. Захист від спаму. | |
7. | | Інструктаж з БЖД. Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення даних. | |
8. | | Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера. Тематичне оцінювання. | |
Тема 2. 3D-графіка |
9. | Вправа 1 | Інструктаж з БЖД. Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації. | Конспект для учня |
10. | | Інструктаж з БЖД. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. | |
11. | | Інструктаж з БЖД. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. | |
12. | | Інструктаж з БЖД. Групування, вирівнювання, копіювання та клонування об’єктів. | |
13. | | Інструктаж з БЖД. Екструдування форми об’єкта | |
14. | | Інструктаж з БЖД. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури | |
15. | | Інструктаж з БЖД. Текстові об’єкти та їх редагування | |
16. | | Інструктаж з БЖД. Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації. | |
17. | | Інструктаж з БЖД. Рендеринг тривимірної сцени. | |
18. | | Інструктаж з БЖД. Поняття про 3D-друк. Тематичне оцінювання. | |
Тема 3. Опрацювання табличних даних |
19. | Відео до уроку | Інструктаж з БЖД. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок. | |
20. | | Інструктаж з БЖД. Призначення й використання математичних і статистичних функцій табличного процесора. | |
21. | | Інструктаж з БЖД. Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування. | |
22. | | Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Розв’язування задач на обчислення. | |
23. | | Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування. | |
24. | | Інструктаж з БЖД. Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми. | |
25. | | Інструктаж з БЖД. Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці. | |
26. | | Інструктаж з БЖД. Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. | |
27. | | Інструктаж з БЖД. Проміжні підсумки. Експорт та імпорт електронних таблиць | |
28. | | Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. | |
29. | | Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач із фізики, хімії, математики та інших дисциплін засобами табличного процесора. | |
30. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
31. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
32. | | Інструктаж з БЖД. Захист навчальних проектів. Тематичне оцінювання. | |
Тема 4. Бази даних. Системи керування базами даних |
33. | Тест по темі "Поняття бази даних і систем керування базами даних" | Поняття бази даних і систем керування базами даних, їх призначення. | ВІДЕО: Що таке База Даних Для чого потрібні бази даних |
34. | | Реляційні бази даних, їхні об’єкти. | ВІДЕО: Що таке Реляційна База Даних |
35. | Тест по темі "Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями" | Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку. | |
36. | | Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів. Практична робота 6. | заготовки |
37. | | Інструктаж з БЖД. Впорядкування, пошук і фільтрування даних. | |
38. | | Інструктаж з БЖД. Запити на вибірку даних. | |
39. | | Інструктаж з БЖД. Робота з базою даних. Практична робота 7. | |
40. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
41. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
42. | | Інструктаж з БЖД. Захист навчальних проектів. Тематичне оцінювання. | |
Тема 5. Алгоритми та програми |
43. | Домашнє завдання активне Завдання необхідно виконати до 31 березня 23:00год. | Інструктаж з БЖД. Введення та виведення табличних величин. | Конспект_для_учня |
44. | | Інструктаж з БЖД. Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Елемент керування «багаторядкове текстове поле». | Додаток до уроку "Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів. Елемент керування «багаторядкове текстове поле»" |
45. | | Інструктаж з БЖД. Алгоритми опрацювання табличних величин. | Додаток до уроку "Алгоритми опрацювання табличних величин" |
46. | | Інструктаж з БЖД. Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам. | Додаток до уроку "Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам" |
47. | | Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування. | |
48. | | Інструктаж з БЖД. Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук заданого елемента. | Додаток до уроку "Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук заданого елемента" |
49. | | Інструктаж з БЖД. Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням. | Додаток до уроку "Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням" |
50. | | Інструктаж з БЖД. Упорядкування та пошук даних в лінійній таблиці. | Додаток до уроку "Упорядкування та пошук даних в лінійній таблиці" |
51. | | Інструктаж з БЖД. Практична робота 9. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування. | |
52. | | Інструктаж з БЖД. Визначення теми програмного проекту | |
53. | | Інструктаж з БЖД. Розробка та тестування програмного рішення | |
54. | | Інструктаж з БЖД. Розробка та тестування програмного рішення | |
55. | | Інструктаж з БЖД. Збір та аналіз відгуків користувачів програми | |
56. | | Інструктаж з БЖД. Підготовка звіту та презентації проекту. Тематичне оцінювання. | |
57. | | Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. | |
58. | | Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. | |
59. | | Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. | |
60. | | Інструктаж з БЖД. Вибір теми проекту. Визначення проблеми, теми та завдань проекту; розподіл ролей і планування колективної діяльності. | |
61. | | Інструктаж з БЖД. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту. | |
62. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
63. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
64. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
65. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
66. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
67. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
68. | | Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. | |
69. | | Інструктаж з БЖД. Захист навчальних проектів. Тематичне оцінювання. | |
70. | | Інструктаж з БЖД. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. | |
Молодець Інна! Перша оцінка 12 б
ВідповістиВидалити